četvrtak, 30. prosinca 2010.

Sretna Nova 2011. godina!

Umjesto novogodišnje čestitke, donosim vam pjesmu-čestitku ''Nova godina'', autora Jose Špionjaka, objavljenu na www.domaljevac.com:








Nova godina


U zanosu svojih želja,
Ljudski rod noćas bdije,
Iako je svijet hladan,
Još uvijek ga nada grije.

Čemu želje, čemu misli,
Koje obični smrtnik ima,
Kad od njega ne zavisi,
Kad će ljeto, kad će zima.

Često se osvrćem nazad,
Iako put me vodi pravo,
Naprijed sam gledati rad,
A, prohujalog mi bude žao.

Kotač se vremena kreće,
Od pamtivjeka zahuktan,
Iscrpljen u traženju sreće,
Žrtvujem sebe i svoj san.

Ponekad me sujeta koči,
I melodijom slatkom mami,
Nudeći lažnu sliku za oči,
Kojoj pripada mjesto u tami.

Moram li ostati lutalica,
Da bih ušao sreći u trag -
Ah, koliki je broj stranputica,
Koje preziru domovine prag.

Dok oči prate otkucaj sata,
Zaustavit ću pritom dah,
Otvorit širom prozor i vrata,
Da uđe radost, a iščezne strah.

Kada se stiša velika buka,
I našeg slavlja prestane jeka,
Ispružena neka ostane ruka -
Čin pomirenja već dugo čeka.

Ne izgara svijeća uzalud,
Plamena njenog lijep je čar,
Oblikovana kroz teški trud,
Daje nam sebe cijelu na dar.

Pjesma iz prikrajka, u tišini,
Pratit će Novoga ljeta tijek ,
Zapisano stoji negdje u dubini -
Najveća tajna ostaje čovjek.

Čuj, godino nepoznata,
Prozbori mi, ja te molim,
Kad pokucaš ti na vrata,
Da l' ćeš reći - Ja te volim!

Pahuljica ti si samo,
Sivog mora nepreglednog,
Topit ćeš se polagano,
Ostavljajuć mene žednog.

Ti skrivaš odgovor pravi,
Koji zvuk ću zvona čuti,
Da l' što život novi slavi,
Il' glasnicu ljudske smrti.

Kroz sukob slasti i gorčine,
Iznova plamti bojišnica stara,
Dok misao dobra, jača od tmine,
Ozračje zdravo za život stvara.

Miruj sjeno ljeta prohujalog,
Zastor je tvoj nepovratno pao,
Neka te uzme vječnost u zalog,
Ona kojoj se griješnik klanjao.

Pozdravljam te, godino Nova,
Svim srcem i dušom svojom,
Od prošle budi nam bolja,
Odiši željenog mira bojom.

Želim u Novoj godini najprije,
Puno ljubavi, zdravlja i sreće,
I da u njoj Istina dobije,
Zasluženo, mjesto najveće.


(Pjesma i ilustracija: Joso Špionjak)


Živi i zdravi i veseli bili!

2 komentara:

Anonimno kaže...

Poštovani gospodine Jozo ! I vi nama bili živi,zdravi,veseli i vrijedni,kako bi još dugo godina uživali u vašem radu koji je za nas Novoseljane neprocjenjiv !

administrator kaže...

Komentar od 17.siječnja 2011. godine, ispisan u 16:01 sati, ostavila je osoba imenom Marica Skoko, rođena Bilić iz Slavonskog Broda,na čije traženje ovo objavljujem!
Hvala našoj novoseljanki koja i dalje živi i diše novoseljanski!