subota, 4. prosinca 2010.

Danas - iz Novog Sela!

Mjesni dom - radovi na obnovi krovišta, pri kraju!


UKRINA PONOVNO PRIJETI!


Iako nije kritično, ovih nekoliko fotografija nabujale Ukrine, podsjećaju na ljetošnju poplavu.
Mutna i prilično ''visoka'' voda, već se razlila i poplavila okolne vrbake uz desnu obalu, neposredno kod  mosta za Koraće.
Ostaje za nadati se, da ovako visokom vodostaju, ovaj puta neće ''pomoći'' u gornjem toku, kakvim ponovnim neodgovornim pražnjenjem akumulacije, koja bi ponovno izazvala velike probleme novoseljanima, ali i drugim naseljima uz Ukrinu.
                                                                                                                  

3 komentara:

pop.hinet.hr kaže...

Hvala na suradnji!

novo-selo.blogspot.com kaže...

Nema na čemu!
Jedino vas molim, da vaše komentare ostavljate na jednom mjestu i naravno potpisane!
Čemu komentirati probleme iz MZ N.Selo - anonimno.
U protivnom, takvi komentari zbog uređivačkog koncepta, u buduće neće biti objavljeni!
Pozdrav anonimcu!

novo-selo.blogspot.com kaže...

za pop.hinet.hr:

1. Ovaj blog je privatni blog, registriran na moje ime, i koji sam, između ostalog, stavio i na uslugu župi i MZ N.Selo (na njihovo traženje!!!) u smislu promocije sela, obnove i povratka i objavljivanja informacija,kada mi ih dostave (uvijek potpisane!), što možete vidjeti kroz arhivu). Naravno i ja pišem o događajima iz N.Sela, i to su moje informacije. 2.Trećih, anonimnih nema i neće ih biti,dok budem radio ovaj blog. Teško mi je ovo napisati, jer se sigurno znamo, ali vas molim, da me ne dovodite u neugodnu poziciju o čemu ozbiljno razmišljam - PRESTANKU moje aktivnosti.
Smatram da korektno vežem i krpam pokidane niti, čuvajući ime sela i uspomenu na našu prošlost. Bez obzira što vi o tome mislili, koliko me podržavali. Ja više ne želim niti riječi ni napisati, a kamoli čuti o tim problemima. Ne na ovom mjestu. U selu svakako da, i bit će mi drago da sve vaše primjedbe razriješite...
administrator bloga - Jozo.