ponedjeljak, 3. veljače 2014.

IZ ALBUMA NADE ŠKEGRO - ''SLIKE NOVOSELJANA''

U subotu, 01. veljače 2014. godine primio sam mail-poruku sa nekoliko starijih fotografija koje mi je dostavila gospođa Nada ŠKEGRO, inače unuka pok. Luke Đakovića koji je živio u sokaku pored mjesnog doma u Novom Selu. Iako dugo vremena na blogu ne objavljujem stare fotografije (samo izuzetne prigode!)osjećam potrebu prenijeti dijelove teksta te objaviti nekoliko prispjelih fotografija:
''...Ja sam Nada Škegro, unuka Luke Đakovića. Djetinjstvo sam provela u Novom Selu i nosim ga u srcu. Dostavljam vam par fotografija... i bila bih sretna da i njih uvrstite... na stranicu...''






4 komentara:

Unknown kaže...

Hvala Vam mnogo gospodine Jozo sto ste mi izasli u susret i objavili ove fotografije.Iz postovanja prema mojoj pokojnoj majci Ruzi osjecala sam potrebu da vidim da je dio svojih Novoseljana,jer ona nam je prenijela svoju ljubav prema selu i ljudima kojih se i danas rado sjecam.

Anonimno kaže...

Prikazi ostale slike zi albuma ako ima sa imeno marko kovacevic zvani tuta

Jozo Kovačević kaže...

Na žalost Markove slike nemam, a rado bih je objavio ako mi je vi ili netko drugi dostavi.

Anonimno kaže...

Hvala jozo