ponedjeljak, 11. kolovoza 2014.

UMRO JE dr.sc. TOMISLAV JOZIĆ



Dr.sc.Tomislav JOZIĆ,


Prema objavi ''Katoličke Tiskovne Agencije'', dana 10.08.2014. godine u Svećeničkom domu u Sarajevu, preminuo je dr.sc. Tomislav Jozić, donedavni profesor Katoličkog bogoslovnog fakulteta u Sarajevu.
Sahrana pokojnog Tomislava će se obaviti 12. kolovoza 2014. godine, na mjesnom groblju u Koraću sa početkom u 16 sati.


                       Dr. Tomislav Jozić, rođen je 1942. godine u selu Koraće u općini Bosanski Brod, a nakon završetka klasične gimnazije u Dubrovniku, posvetio se filozofsko-teološkom studiju koji je uspješno pohađao u Đakovu, gdje je 1968. godine zaređen za svećenika. Doktorat iz moralne teologije je završio u Rimu, a od 1977. godine pa dalje, profesor je moralne teologije na Vrhbosanskoj katoličkoj teologiji (VKT) u Sarajevu. Pored toga, kao predavač je sudjelovao na niz znanstvenih skupova o raznim etičkim temama.
                       Objavio je niz knjiga i članaka na temu  morala u katoličkom kršćanskom nauku.
Ovom prilikom  posebno izdvajam knjige:
 - Obiteljski moral u Bosni, (što je njegova doktorska radnja), zatim - Društvena teološka etika, iz 2000 godine,
- Na tragovima odgovornosti (niz radova) iz 2000 godine,
- Porijeklo moralnog zakona, iz 2010. godine, i
- Volim ljude. Spomen na mons. Marka Josipovića, koju potpisuje zajedno sa Božom Odobašićem i Franjom Topićem, u izdanju HKD Napredak Sarajevo iz 2010 godine.
Za sva ljudska, svećenička i znanstvena postignuća pokojnog Tomislava, ostaje nam ponos što je ponikao u našoj pitomoj posavskoj - koraćanskoj ravnici, i što je svoju pripadnost ovom kraju uvijek s ponosom isticao.

(Preuzeo sa objave KBF - Sarajevo)
 

1 komentar:

Anonimno kaže...

KUM I JA

Svako dijete kad se rodi
Na radost roditelja svojih
Treba mu odabrati kuma
Da sa njim na krštenju stoji.

Tako i ja dobio sam njega
Dali mi i njegovo ime
Gdje god bi nas dvojica pošli
Jako sam se ponosio njime.

U božjoj službi je bio
Te uvijek govorio meni
Ne učini nikada drugom
Što ne želiš da učine tebi.

Došla na red mi i Krizma
Pa trebalo odabrati kuma
Opet sam pozvao njega
Da me na oltaru čuva.

Već tada znao sam reći
No mnogi mi vjerovali nisu
Jednom kad budem se ženit
Kum će mi držati misu.

I zaista došao je taj
Trenutak u crkvenom hladu
Kad rekao je svečanim tonom
Sada smiješ poljubiti mladu.

Tako me taj divni čovjek
Pratio kroz život cijeli
Govoreć mi usput stalno
Sve što imaš s drugim dijeli.

I nema više moga kuma
Pridružio se dragom Bogu
Al' sresti ću ga jednom tamo
Kad na ovom svijetu već ne mogu.

Tomislavu Joziću,kumu,prijatelju,svećeniku i čovjeku koji me je uvelike zadužio.
Hvala ti kume!

Tomislav Kuzmar
Šetalište M.Tita 30
51415 Lovran